Fisk i näsan

Ja igår lyckades Lydia med bedriften att stoppa upp fisken i näsan. Det var vid lunchen. Hon satt och pilla och grejja lite med maten som alltid medan jag plockade undan. Helt plötsligt börjar hon nysa och fräsa något förskräckligt. Tar bort lite majs och sånt som ligger ytligt. Hon fortsätter snora men vi ser inget mer i näsan. På kvällen snorar hon som bara den så jag försöker suga ut med näsfridan. Ut kommer en megabit med fisk. Jag får dra ur den ur näsan på henne. Hur hon har fått in den kan jag inte fatta och att hon inte själv protesterade. I natt böka hon en massa och var täppt och snorade så det var bara att bege oss till familjeläkarjouren idag för en koll. Näsan var helt ren nu men hon kunde visst fortsätta snora och nysa ett tag. Antagligen har hon åkt på en förkylning också mitt i allt.

Nu ska vi avvakta ett par dagar men får hon hög feber lär vi dit igen.

Vad hon hittar på rackarungen! :)

Kommentarer:
Postat av: Madde

Hon är som moster Madde ;) hihihihi!!

2010-04-12 @ 07:10:45
Postat av: "Favoritmoster"

Hon börjar lite tidigt men hon brås på sin farmor! Vet inte hur många gånger det blev tur till akuten för att plocka bort stenar, ärtor från hennes näsa! Hoppas hon slipper förkylning bara. Det är ju snart daxs för resa! Vad mysigt. Ge gullhjärtat en Bamsekram från mig. Ha det bra.

2010-04-12 @ 17:26:23
Postat av: mormor

Vad ska den lilla hitta på nästa gång? Får nog passa pallen och stolar snart står nog den lilla på fönsterbrädan och ska ut, men det hör ju till hennes utveckling allt går så fortare än vad man tror nu:))kramisar

2010-04-13 @ 18:44:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback