God morgon!

Efter en hostig natt vaknade vi inte förren 9.20. Skönt med lite sovmorgon. Lydia skulle bestämt sova tätt tätt intill mig hela natten. Hon lägger sig med huvudet bredvid mig på min kudde. Liiite trångt måste jag säga att det blir :)

Idag spöregnar det här. Vi hade planerat för en liten tur ner på stan och köpa lite grejjer till påskäggen men det får bli lite senare om det är bättre väder. Om ett tag kommer mormor och morfar hit och ska äta lunch. Lydia har tjatat om MOMO hela kvällen igår och HELA morgonen. Igår sprang hon runt och slog sig för örat och ropa MOMO MOMO MOMO. Hon skulle ringa. Hon är bra smart vår tjej.

Nytt ord idag. Eller mening kanske? Upp hoppa! Jag säger ofta upp och hoppa när hon ska resa sig. Hennes ordföråd växer verkligen för varje dag och nu härmar hon dom flesta orden vi säger åt henne.





Stor och lite. Så gulligt kort tycker jag:)


Kommentarer:
Postat av: Jane

Håller med om att det är ett gulligt kort.. önskar er alla en glad påsk från farmor

2010-04-01 @ 12:38:25
Postat av: "Favoritmoster"

Jättegulligt. Hoppas vi träffas någon dag i påsk. Om inte önskar jag er alla en riktigt Glad Påsk. Ge lilla gullhjärtat en extra påskkram från gammelmoster.

2010-04-01 @ 18:39:00
Postat av: Annica

Så sötaaaaa båda två:)

2010-04-01 @ 19:44:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback