Tidig morgon

Idag var det helt OMÖJLIGT att få Lydia att somna om när hon vaknade 5.40. Vi kom hem hem halv tio igår så det blev inte mycket till sömn i natt för henne. Vi brukar som till minst 8 hon och jag. Kan det ha berott på att vi gömde påskäggen igår och som jag sa att hon skulle få på morgonen? Kommer barn ihåg sånt såhär tidigt? Hon rusade upp och leta fram hennes två påskägg.

Nu sitter vi i soffan under täcket och tittar på barntv och dricker varm choklad med mackor. Hon vägrar äta gröt och välling efter magsjukan så det får bli choklad istället.



Påskris. Halvt misshandlat av Lydia. Jag vet inte hur många gånger vi plockade av och på alla grejjer. Det fick bli rosa. Sådär riktigt puttenuttigt.

Kommentarer:
Postat av: Sofie

Låter som ni haft en mysig morgon:) Glad påsk på er! Kramar från mig

2010-04-03 @ 08:22:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback