Helgen

Helgen har bestått av festligheter för både mig och Anders. I fredags var jag och syster iväg på buddy holly och efter det gjorde vi stan osäker. Lördagen blev riktigt soft med en promenad och sen lite mys med Lydia för att avsluta kvällen framför melodifestivalen med datan i knät. Jag trivs faktiskt ypperligt att vara själv numera och det är så skönt att kunna njuta av stillheten.

Idag har vi mest varit här hemma och fixat och städat lite. Nu hoppas jag verkligen att snön slutar vräka ner snart och våren kommer. Vi är så less på att gå ut och pulsa runt i snön. Lydia tycker inte alls att det är kul med snö och pulka längre. Ruskar på huvudet och säger NÄÄÄÄ. Frågar jag leklandet säger hon JAAAA och sträcker upp armarna i luften. Antar att det blir nån tur dit i veckan. Tror det är sportlov den här veckan som kommer så det är väl bara att räkna med att det är proppfullt på alla sådana ställen.

Nej nu slutar mitt svammel och jag ska göra mig iordning för sängen. Är så trött efter en bökig natt..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback