Fredag kväll

Nu har jag precis gett Lydia en smoothie i sängen. Hennes nya välling såhär i magsjuketider. Hon tokvägrar vällingen helt och hållet. Allt tokvägrar hon förrutom flingor och havremjölk, bubbelvatten, chips, isglass och happy meal. Nåja, lite får hon i sig och tur är ju det.

Mitt fredagsmys blev det inte mycket av. Jag hade planer på att dricka chaite och myyysa lite med A men Lydias hosta satte stopp för det. Nu har jag gett henne hostmedicin och placerat henne i våran säng och hon sover mycket bättre. Innan medicinen ropa hon MAMMA och peka på sin ena kudda om jag gick. Min lilla prinsessa. Jag tycker jämt det är så jobbigt när hon är sjuk. Jag hispar upp mig för mycket. Hönsmamman kan man lugnt kalla mig.

Nu blir det väl sängen snart så jag orkar upp och träna i morgon.

God natt :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback