Resa

Så ett litet break från bloggen igen. Ni vet hur jag funkar vid det här laget. Lite nya bilder vore fint men jag är för lat för att hämta kameran.

Igår bokade vi en resa till solen. Det fanns så lite resor kvar under april och valet föll då på ett
blue village hotell på Gran canaria. Eftersom Lydia är så pass allergisk så vågar vi inte resa vart som helst och jag antar att det borde funka bra på ett sånt hotell. Vi lär få proppa väskan full med mat och sånt till henne också.
I två veckor blir vi borta. Mina föräldrar följer också med och jag räknar med sovmorgon :) Det kommer att bli hur skönt som helst att bara ta det lugnt.


Kommentarer:
Postat av: "Favoritmoster"

Vad mysigt med ett par veckor i solen. När åker ni? Har ni någon stor väska där jag ryms???? :))) Ha det så bra och ge lillskruttan en stor kram och hälsa alla. Kram.

2010-03-14 @ 22:31:41
Postat av: annica pettersson

Å vad mysigt det ska bli (sovmorgon kan du räkna med)

2010-03-16 @ 20:25:02
Postat av: jj

:D



läs/följ/komentera[:

Postat av: Kattis

Nu tycker jag du kan ta och uppdatera så vi kan få lära någe kul ;)

2010-03-23 @ 12:32:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback